REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DOSTĘPNEGO POD ADRESEM COMOWIPIES.PL
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem comowipies.pl, prowadzonego przez Co Mówi Pies? Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: Lulin 1/3, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001158148, NIP: 9950266473, REGON: 54099766000000, adres e-mail: kontakt@comowipies.pl
2. Informacje o Produktach i Usługach podane na stronie Sklepu, w szczególności ich opis i cena, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- 
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem comowipies.pl, za pośrednictwem którego Klient może nabywać Produkty i Usługi. 
- 
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu. 
- 
Produkty – e-booki, kursy online, szkolenia online oraz konsultacje behawioralne oferowane w Sklepie. 
- 
Usługi – usługa, która jest prezentowana w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży. 
- 
Konto – indywidualny panel administracyjny Klienta w Sklepie 
- Przedsiębiorca – Co Mówi Pies? Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą: Lulin 1/3, 62-063 Grodzisk Wielkopolski, NIP: 9950266473, KRS: 0001158148, REGON: 54099766000000, Nr konta: mBank 25 1140 2004 0000 3202 8561 6994
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego comowipies.pl
II. Warunki korzystania ze Sklepu
- 
Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta minimalnych wymagań technicznych: - 
urządzenie (komputer, laptop, telefon) z dostępem do Internetu, 
- 
przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies, 
- 
aktywne konto e-mail. 
 
- 
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem oraz niniejszym Regulaminem
III. Procedura składania zamówień
- 
Zamówienia można składać poprzez formularze dostępne na stronie Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu 
- 
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta prawidłowych danych osobowych oraz dokonanie płatności. 
- 
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie przez Klienta akceptacji treści Regulaminu 
- 
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Przedsiębiorcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 
- 
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail. 
IV. Płatności
- 
Ceny Produktów w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
- 
Klient może w ramach prowadzonych akcji promocyjnych skorzystać ze specjalnych kuponów, które obniżają ceny Produktów. 
- 
Kupon promocyjny należy wpisać w koszyku przy zakupie Produktu w polu „Kupon”, a następnie kliknąć przycisk „Zastosuj”. 
- 
Dostępne metody płatności to: - 
przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy: 25 1140 2004 0000 3202 8561 6994, 
- 
płatności elektroniczne za pośrednictwem Przelewy24, PayPal, Blik 
- 
płatności za pośrednictwem Twisto od kwoty 200 zł brutto 
 
- 
V. Realizacja zamówień
- 
Bezpośrednio po zaksięgowaniu płatności, Klient otrzymuje drogą elektroniczną na podany adres e-mail dostęp do Produktów zakupionych drogą elektroniczną 
- 
W przypadku Usług (np. konsultacji behawioralnych), termin realizacji ustalany jest indywidualnie z Klientem. 
VI. Odstąpienie od umowy
- 
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 3 i 4. 
- 
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym Regulaminie. 
- 
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: - 
świadczenia usług rozpoczętych za zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 
- 
dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
 
- 
- W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny.
- Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności na konto bankowe Klienta.
VII. Reklamacje
- 
Reklamacje dotyczące Produktów i Usług można składać na adres e-mail: kontakt@comowipies.pl 
- 
Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis problemu oraz żądanie Klienta. 
- 
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. 
VIII. Dane osobowe
- Klient dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i są przetwarzane przez Przedsiębiorcę wyłącznie w tym celu.
- Klient ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania ich poprawienia.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Przedsiębiorca.
IX. Postanowienia końcowe
- Treść Regulaminu jest udostępniona wszystkim Klientom pod adresem comowipies.pl
- Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

